9 sierpnia 2014

Pozytywnie!



 Wczoraj przyszły do mnie takie dwie paczusie. Długo wyczekiwane przeze mnie i wielką ambicją odebrane :D Z resztą Sucz również przyjęła je z wielką radością! Ale do rzeczy, mamy przerwę, ale się nie obijamy i każdy dzień spędzamy bardzo aktywnie przy najgorszej temperaturze jeździmy nad jezioro i robimy sobie 5-cio minutowe klikanie (taak nowa sztuczka!) po 16 gdy się trochę ochłodzi idziemy na dwór się pobawić i po aportować, a po 18 gdy jest już na prawdę bardzo przyjemnie robimy sobie frisbee bez frisbee, świadomość ciała, ja wymyślam nową lepszą rozgrzewkę i już wcinam ją w treningi, robimy dużo na równowagę ciała, koordynacje itd. Rano natomiast ja wychodzę poćwiczyć rzuty, przy okazji ucząc się najlepszych ułożeń do nowych overów, które po przerwie skleję z psem :)  Odnośnie naszych frisbowych zakupów, trochę się pozmieniało, powiem tylko tyle, że będzie drogo, czadowo i kolorowo :D
Po za tym przepracowujemy sobie multiple (w końcu!) jak na razie jeszcze bez użycia dysków, ależ oczywiście w prosiu! :D Dziś post nieco bardziej informacyjny, nic ciekawego się u nas nie dzieje, do czasu... Mam natomiast pytanko - czy Wam wszystkie zdjęcia się ładują? W sensie nie macie problemu, aby się wyświetliły? Oczywiście wliczam w to zdjęcie główne, w nagłówku. Mi niestety coś się ścina i nie wszystkie zdjęcia mam wyświetlone, być może to wina tylko mojego kompa, dlatego pytam czy mam coś z nimi kombinować czy zostawić u mnie niewyświetlone jeżeli Wam wszystko działa?

Wracając do paczek.. w jednej z nich były dyski z sklepu TwójPies.com 2x Hero Xtra 235 Distance, jak widać zdjęcie niżej - fioletowe :) Ponieważ nie chcę się jakoś bardzo rozpisywać, powiem tylko troszkę. Dysk jest tym jednym z wytrzymalszych, a mimo to nie da się tego odczuć, tak jak od początku rzucam fastbackami zmiana na hero to jednocześnie duża i mała zmiana. Wspaniale wpasują się w rękę, są lekkie, szybkie i idealnie unoszą się w powietrzu. Małą zmianą są właśnie dlatego, nie czuję różnicy i rzuca mi się nimi lepiej. A dużą zmianą są dlatego, że kompletnie inaczej rzuca się nimi, lepiej, są bardzo delikatne i TO da się odczuć. Są wytrzymałe, są, ale są tak mięciutkie w dotyku i tak spokojne, że aż powiedziałabym, że są mniej wytrzymałe od fastbacków :P A jednak, mam też wrażenie, że są lżejsze od fastbacków. Po za tym kolor! Wspaniały! Bardzo rzadko trafia się tęczowy napis, ale mi akurat ten, mój idealny się trafił :D






















Posiadając 3 rodzaje dysków (fastback, hero xtra, hero air) i trzymając w ręku 7 innych modeli (łącznie z tymi angielskimi) hero dają inne odczucie w rzucie niż wszystkie pozostałe, stanowczo rzuca mi się nimi najlepiej! Ale w sercu i tak pozostaną niezastąpione fastbacki! :)

W drugiej paczuszce były smakołyki Bosch Fruitees od FeraTak jak jest napisane na stronie "są mocno owocowe"  Według strony składniki to m.in.:
Zboża, świeże mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego (min. 20 % świeżego mięsa z drobiu), produkty pochodzenia roślinnego, owoce (min. 4 % suszonych bananów), składniki mineralne. 
Patrząc na skład ani trochę nie chce się pomyśleć, że to owocowe smakołyki... I również tak nie pachną. Zboża... taak. Podejrzewając, że skoro są na pierwszym miejscu to jest ich najwięcej, właściciele psich alergików lub z psiakami z wrażliwymi żołądkami, które nie tolerują zbóż za pewnie by ich nie kupili. Skład nie jest idealny czy mocno owocowy, choć jeżeli będziemy je traktować jako psie smakołyki na szkolenie psiak się powinien nimi zadowolić i wszystko byłoby ok. Poza tym ciasteczka są o tyle fajne, że są małe i wilgotne, a na dodatek nie brudzą rąk. Tutaj zyskają u mnie +
W jednym pudełeczku mamy 200g = 7,50zł myślę, że za taką frajdę dla zwierza nie jest to fortuna ;) Funny jako pies, który jest na prawdę wybredny, nie tknie byle czego, karmy innego psa - te smakołyki wolała od jak dotąd najlepszych smakołyków na świecie dla niej, dla mnie był to szok, odmówiła tamtych smakołyków i czekała aż podam jej TE. I co ja teraz zrobię jak nie zechce jeść innych tylko te? A jedno pudełeczko już poszło.. 

 W sklepie jest akurat promocja "3 w cenie 2" to tym bardziej spoko, ja zabrałam:
Banan - wszystko co bananowe staje u mnie na 1 miejscu, gdyż banan zawiera duużo witamin.
Jabłko i Mango do którego nie byłam zbytnio przekonana, ale Pani sama je dołożyła.



8 komentarzy:

  1. U mnie foty też czasem znikają, a potem pojawiają się na nowo, to pewnie coś z bloggerem/google.
    Gratuluję postępów frizbowych, ładne dekielki :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja widzę wszystko fotki normalnie, tylko troszku długo się ładowały, ale to normalne na moim komputerze bo mam jeszcze 6 innych kart włączonych. Więc to norma :)
    Dekielki są świetne, a tęczowy napis jeszcze lepszy! :D

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    Zapraszamy do nas: http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są te dyski! :)
    Ze zdjęciami wszystko ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja widzę wszystkie zdjęcia :).
    Też się teraz przymierzam do zakupu dysków, tylko nie mogę się zdecydować czy Eurablendy czy SuperHero ;).
    SuperSwirl - też mi się baaardzo podoba, tylko że ja wolę wersję przezroczystą IceDye (http://www.whippy.pl/hero-superhero-ice-dye-p-4.html). Postanowiłam, że kupię go na nasze pierwsze zawody :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia!
    Gratuluję postępów frisbowych, rozkrecacie się widzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też widzę wszystkie zdjęcia ;)
    Te dyski muszą być świetne ;) Bardzo fajnie wyglądają :)
    Smakołyki wyglądają na całkiem fajne :) Chociaż tylko 4% owoców ? To troszkę dziwne :/ Ale skoro psom smakują .... ;)

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://zakochanewpsach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo słyszałam o deklach Hero, ja na razie rzucam Balowi zwykłe fastbacki flexy i teraz gdy moja kolekcja zaczęła się kurczyć zastanawiam się nad zakupem kilku Hero, zdecydowanie mnie do nich przekonałaś - flexy bardzo ciężko znoszą szarpanie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ta zabawka.... a o tych przysmakach to nigdy nie słyszałem, ale wydają się ciekawe.
    https://vet-shop.pl/przysmaki-dla-malych-psow-11 - my lubimy przysmaki Arami.

    OdpowiedzUsuń