2 czerwca 2013

Aktywny dzień :)

Zadziwiające jest to jak mój pies zaczął się starać, zrozumiał mnie i robi wszystko to co ja jej karze. Tor układam już na 5 przeszkód, łatwe, proste w wykonaniu, ale czasem zaskakujące samą mnie xd nie ma to jak zacząć tor nie wiedząc gdzie się biegnie, a więc przebiegłam się dwa razy po torze i do Funny. Największe problemy mamy jak na razie z ruszaniem, ale zależy z jakiej strony :P Z jednej sunia mnie samą wyprzedza, i o dziwo słysząc mój głos biegnie gdzie trzeba, nasz najszybszy czas na pięć przeszkód to ..... 4,9 sekundy :) Jestem z niej strasznie dumna, nie ma większych problemów, ćwiczymy nad pojedynczymi przeszkodami, skok i zakręt, wychodzi bardzo ładnie, w kolejnym poście dodam wszystkie filmiki w jednym, chcę zebrać jeszcze trochę materiału ;)
Odwiedziła mnie Abi&Iza znaczy ja musiałam podejść z Funny po nie aż na miasto, sunia ślicznie się zachowywała, nie zwracała uwagi na ludzi, ani na psy, super szła, odwoływała się, gdy podbiegła za daleko (oczywiście była na smyczy - długiej) Przyszła do mnie obroża w sowy,  ładna, ale zbyt miękka, wytrzymała, ale zbyt mała (szerokość), ogółem jestem z niej zadowolona.
Tak sobie trenowałyśmy, byłyśmy nad jeziorkiem, czarna w końcu zamoczyła łapki, jeszcze tego samego dnia była burza, a pod wieczór śliczne słoneczko i lekki wiatr. Widoki nad jeziorem były piękne, gdyby nie to, ze miałyśmy tylko tel. zdjęcia wyszły by śliczne, no, ale cóż :) 

Podsumowując -  bardzo się cieszę z suni, że tak ładnie jej idzie, posłuszeństwo jak i agility. Musimy jeszcze popracować nad startem, oraz nad skupieniem w miejscach publicznych. Co jest dobrego to to, ze czarna lubi pokazać, ze ona nie jest gorsza i też potrafi, gdy ktoś do mnie przyjeżdża stworek jest super skupiony, świetnie rusza i może pojechać najtrudniejszy tor ;) Oczywiście, gdy nikogo nie ma, nie jest gorsza, też super jedzie tor i zadziwia mnie z dnia na dzień :D Trzymajcie kciuki aby było tak samo na treningu 20 czerwca, oczywiście relacje będą :)

(zdjęcia z tego dnia dodam w kolejnym poście, bo teraz mi się nie chcą przesłać -,-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz