26 czerwca 2013

Dog Chow Disc Cup 2013 - Poznań Park Cytadela 

Trzy posty złączone w całość ....! ;)

Dnia 22-23 (sobota i niedziela) w Parku Cytadela miało miejsce niesamowite zdarzenie - zawody dcdc ^^ Jako jedyne zawody na które pojechałam, niestety jako widz, chociaż i tu są plusy, mogłam zobaczyć ludzi dla mnie najlepszych i sławnych, z niektórymi się przywitać, porobić masę fajnych zdjęć i filmików, oraz popracować z Funny. Kto mnie tam spotkał już wie, że bardzo mi się podobało, atmosfera była bardzo fajna, wszystkie psiaki były urocze i świetnie frisbowały :) Ja niestety pojechałam tam tylko w niedziele, gdyż w sobotę byłam u przyjaciółki na urodzinach - niestety nie mogłam ich pominąć ;) Mimo to bardzo fajnie się bawiłam, sunia była super na mnie skupiona, tylko szkoda, że nie wtedy gdy miała. Przyjechałyśmy około godz. 12 - byłyśmy na miejscu (tz. ja&Funny, moja mama i siostra) potem 20 min. szłyśmy do parku, aż w końcu ujrzałam ogromne pole, ponad tysiące ludzi, tysiące psów, wszystkie słodkie i aż chciało mi się ze szczęścia płakać :3 Większość było oczywiście BC (bo co to byłyby zawody bez nich xp), ale nie obyło się bez owczarków, buldogów, kundelków .... Czarna była jako jedynym CTR'em :) Co tu dużo opisywać, chyba zdjęcia opiszą te dni Wam najlepiej, jednak zanim je jeszcze dodam, napiszę kto był z tych co ja znam :
Sara&Dasty, Paula&Honda, Partycja&Zoe&Sorin, Asia&Laki, Magda&Tia, Julia&Floyd, Alicja Zmysłowska, Esterna&Luna&Kendo, Agnieszka&Hachiko, Ewa&Flicka, Kasia&shiva, Paulina&Lucy, chyba wszyscy ;P
Pierwszy freestyle jaki ujrzałam to team Asia&Laki niestety wtedy ledwo co sie rozpakowałam i nie zdążyłam wyciągnąć tel. a na kolejne freestyl'e miałam czas, ale że jestem uzależniona od robienia zdjęć mam te na których mi najmniej zależało, chciałam porobić zdjęcia Hondzie, Laki'emu, ale pamięci brak ;.; Fotek dodaję mało, bo nie chce Was mini zanudzać, nie są jakoś super obrobione, tylko je rozjaśniłam, poprawiłam małe elementy itd. Jeżeli znacie te teamy to możecie im przesłać te zdjęcia, jeżeli je chcą ^^










W między czasie poszłyśmy pooglądać występy obi. i rally-o. Oraz wystąpiłyśmy w mini konkursie rally-o szczerze to nie za bardzo podoba mi sie ten sport, ja w życiu muszę coś robić xD Tor był w miarę prosty; start, siad przy nodze, chodzenie przy nodze, siad, jeden krok i siad, trzy kroki i siad, zakręt, siad i waruj, slalom i meta ^^ Funny wykonała wszystkie przeszkody, chociaż głowę prawie cały czas miała odwróconą w inną stronę i tak jestem z niej dumna, bo po 5 sek. wypowiedzianej komendy zrobiła co należy i takim trafem gdyby były to prawdziwe zawody (cytuję pani wypowiedz) '...gdyby były to prawdziwe zawody dla początkujących, miałabyś szansę na 2 miejsce, wielkie gratulacje, taki młody przewodnik (krzyczy do widzów) a taki zaradny :)'
Po tej wypowiedzi byłam bardzo zadowolona, wyszłam z ringu z bananem na twarzy, mimo wielu rozproszeń, latających psów, muzyki itd. Owca była niesamowita, chociaż dużo nam do ideału, ale nikt nie jest idealny :D (nie mam zdjęć ;()




Następnie o godz. 15:30 zaczął się pokaz w wykonaniu Patrycji i Zoe, wpierw pokaz obedience, a potem sztuczki. Wszystko było bardzo fajne i ciekawe, warte oglądania, szło im wyśmienicie, dzięki ich nabrałam również chęci do współpracy z Funny, zaczynamy na poważnie ćwiczyć obi. :) Mam jakieś urywki filmu i zdjęcia ^^
'chodzenie przy nodze'
video
'kwadrat'
video
'zmiana pozycji' (z waruj do siad)

video




Siad przy nodze
Chodzenie przy nodze
Chodzenie przy nodze
Chodzenie przy nodze
Siad przy nodze
Chodzenie przy nodze
Aport
Kwadrat
I pokaz sztuczek, z podkładem bajkowym :P Filmik i potem zdjęcia :


Oraz zdjęcia :


Niestety chyba większość filmików się nie prześle ;( Cóż nie poradzę nic na to.
Podsumowując : Mimo, że podróż zajęła nam trochę czasu, nerwów i stresu warto było pojechać, od zawsze marzyłam aby spotkać się z Partycją Kowalczyk i się z nią przywitać, tak Wy możecie mieć inne zdanie, ale ja ją podziwiam, jak potrafi się porozumieć z psami, ile się dla nich poświęca itd. Bardzo miło było patrzeć na jej występ.. Wszystkim psiakom które startowały w zawodach dogfrsibee i dogdiving wielkie gratulacje ! ... 

Funny na paczała się na latające psiaki i coś jej w móżdżku się ruszyło do pracy, a wiec zakupiłam początkowy dysk, nie jest tak wytrwały jak chciałam, kupowałam najtańszy, aby był, bo po co miałabym kupić dysk za 50 zł. bardzo wytrzymały, a okaże się, że sucz wcale za nim nie przepada ?A wiec kupiłam standardowy dla początkujących za 12 zł. Jak na razie widać już pierwsze odpicia ząbków, ale o tym później :D

Praca z ..... deklem - dog frisbee witaj, jako nasz kolejny sport !

Po zawodach dcdc nabrałam chęci do współpracy z moim psiakiem, skoro już kupiłam dekiel to czemu by nie spróbować ? Dnia 24.06 gdy wyszłam z deklem do psiaka bo chciałam się przejść na spacerek, ale jeszcze trochę porzucać frisbee, niespodziewanie Owca przyłączyła się do mnie, szarpała się, aportowała go i wcale nie narzekała na to, że dysk był zbyt twardy (z początku o to chodziło, że nasz pierwszy dysk był taki siaki, gruby i twardy...) Byłam z niej mega zadowolona, robiłam to co mi doradzaliście, aby gdy psiak się najbardziej rozkręci schować dysk na moment i potem znów się bawić, jako że jestem osobą niecierpliwą, która wszystko by chciała już... spróbowałam moich sił i rzuciłam krótkiego backhanda .... Funny biegnie biegnie, patrzę a ona wyskakuje i łapie go w powietrzu !! Nie wiem skąd ten zapał, tyle radości jej to sprawiło, gdy do mnie wracała widziałam jej uśmiechnięty pyszczek, pełne szczęścia oczy i coś mi w głowie powiedziało 'To jest to, to ten sport, który w końcu Wam się uda, rzuć jej jeszcze raz, nie zawiedziesz sie !" Byłam w 100 % pewna że to będzie coś co spodoba nam sie najbardziej :) Złapała 2/4 backhandy (za pierwszym razem !!) i 1/2 overy..... :D Jestem z niej bardzo zadowolona ♥
Niestety z powodów pogodowych dysk na jakiś czas musiałyśmy schować, ale gdy tylko wyjdzie słoneczko znów go wyciągam. Wiem teraz, że niedługo mogę kupić kolejny dysk (bardziej wytrzymały) i zapisać sie na jakieś treningi i zobaczyć czy coś z tego wyjdzie ;)



Pozdrawiam Martyna i Funny :)




13 komentarzy:

  1. Hoho, gratuluję występu w "obi" , może to będzie wasz sport? O frisbee czytałam u Was na facebooku, czekam na jakąś interesującą relację zdjęciową i życzę powodzenia!
    A sznupki jakieś były ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie co do obi. muszę się zastanowić bo zaczął mnie interesować ;)
      Sznupki ....? Jakieś tak, ale za dużo to ich nie widziałam ^^

      Usuń
    2. Ja nie widziałam żadnego.

      Usuń
  2. Tak, na zawodach było bardzo fajnie, a historyjka z Zoe bardzo mnie się podobała, szczególnie, gdy piesek stawał na głowie w celu wymyślenia sztuczki ;)
    Widziałam Was, jak występowałyście z Funny w obi :)
    Ja również zaczęłam z moją Korą trenować dogfriebee, ale niestety jak do tej pory - bezskutecznie... ;(
    Też kupiłam taki dysk, tylko biały :)
    W sumie najbardziej na tym podobała mi się Zoe i zawody w dogdivingu ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz przypadkiem jakieś zdjecia Funny ? Gdzieś ci się aparat posunął na nią :D ?!

      Usuń
    2. Przykro mi, ale niestety nie zrobiłam żadnego zdjęcia Twojej ślicznej Funny ;(...

      Usuń
  3. wybrałabym się na coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sobie przypomnę. bo mam na imię Paulina, a moja suka to Lucy tak przy okazji...

    I wypada jeszcze uzupełnić Kasię od Shivy, która była tylko w sobotę, oraz Magdę od Tii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję, bo właśnie nie pamiętałam niektórych imion :3

      Usuń
  5. To musiało być niesamowite widowisko!
    Szkoda, że miałam zajęty weekend =(

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  6. co do dolnego napisau - twierdzisz ze napisy ,, hej fajny blog zapraszam do mnie..!'' beda usuwane, to po co wszystkim takim czyms spamujesz skoro sama nie chcesz??-,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O co ci chodzi ..?! Ktoś dostaje psa i ty będziesz sie wyżywać na innych !!?
      Ja na innych blogach komentuje, zawartość bloga, od dawna nie napisałam komuś 'Hej zapraszam do mnie' Jak juz to piszę na dole 'Ps. zapraszam do mnie'

      Usuń
  7. No, impreza była super :D Szkoda, że tak gorąco, na zmianę z opadami, ale nawet pogoda nie była najgorsza :)
    Chyba widziałam w niedzielę jednego CTR'a, możliwe, że była to właśnie Funny :) No cóż, na szczęście DCDC będzie w Poznaniu też za rok, a ja będę tam obowiązkowo ;)
    W zeszłym roku też byłam z Luniakiem na zajęciach z Rally- O i świetnie się na nich bawiłyśmy! Widzę, że bardzo dobrze Wam poszło :)
    Super, że ćwiczycie dogfrisbee! Mam nadzieję, że szybko ujrzymy jakiś filmik z Waszym udziałem :)

    OdpowiedzUsuń